دیجیتال سیستم

دیجیتال سیستم| قالب حرفه ای.

قالب در دست تعمییر,قالب در حال ساخت سایت,قالب خاموشی,قالب بزودی,قالب آفلاین,آرشیو قالب های فلش در حال ساخت,قالب کارگران مشغول کارند,قالب در حال کار کارگارن,قالب کامینگ سون,قالب انیمشنی آفلاین,قالب انیمشنی در حال کار کارگران,قالب آفلاین رزبلاگ,مرجع قالب های آفلاین رزبلاگ,آموزش آفلاین کردن سایت,آرشیو قالب های حرفه ای در دست ساخت,بزرگترین مرجع قالب های در حال ساخت,قالب آفلاین پیش از افتتاح سایت,قالب آفلاین طرح لودر در,دیجیتال سیستم,قالب فوق حرفه ای برای رزبلاگ,

. قالب در دست تعمییر . قالب در حال ساخت سایت . قالب خاموشی X قالب بزودی X قالب آفلاین . آرشیو قالب های فلش در حال ساخت X قالب کارگران مشغول کارند . .

دیجیتال سیستم| قالب حرفه ای.

دیجیتال سیستم

قالب آفلاین طرح انیمشنی(swf) دانلود کاور با اندازه اصلی

اولین قالب آفلاین دیجیتال سیستم منتشر شد! من معمولا قالب های افلاین رو با قالب های ساده و زیبا فلش آغاز میکنم اما قالب های حرفه ای با روزشمار و... در هفته های بعد منتظر شماست.

 

دانلود قالب در آخر پست قرار دارد این قالب آفلاین که به صورت انیمشنی و متحرک می باشد فوق العاده زیبا بوده و کار و زحمت کارگران برای ساخت رو نشون میده

 بهتون پیشنهاد میکنم دمو این قالب رو از دست ندید چون عاشقش میشید!

 قابلیت های مهم این قالب: قابلیت اجرا در تمام سرویس های وبدهی به خاطر html بودن کد قالب دارای سئو 100 درصدی که توسط دیجیتال سیستم بهینه شده قابلیت اجرا در مرورگر های تمام مرورگرهای ساخته شده به شرطی که فلش پلیر رو سیستمشون نصب شده باشه!

در کادر زیر میتونید کد و دمو و توضیحات رو مشاهده نمایید.

کاربرد قالب آفلاین چیست؟

قالب آفلاین همان به اصلاح (قالب در دست تعمییر/ قالب بزودی/ قالب در حال ساخت) می باشد که برای مواقعی که سایت خود را برای مدتی تعطیل میکنید و در حال اعمال تغییر در داخل آن هستید تا کاربران به یک باره با تغییرات سایت شما رو به رو شوند. یا زمانی که برای وبتان مشکلی به وجود آمده که در تکاپوی یافتن آن هستید و نمیخواهید کاربران با آن مشکل روبه رو شوند مناسب است. یا در مواقعی که سایت شما به صورت رسمی افتتاح نشده میتوانید از آن بهره ببرید.

کد قالب آفلاین رو کجا بگذاریم؟

وقتی شما وبلاگ یا سایت خود را آفلاین میکنید باید این کد رو در قسمت ویرایش قالب وبلاگ خود به جای کد قالب اصلی خود قرار بدید تا کاربران هنگام ورود به سایت با این صفحه روبه رو شوند در رزبلاگ امکان آفلاین کردن سایت به صورت امکان موجود هست. در سیستم رزبلاگ برای نصب قالب آفلاین به قسمت ویرایش قالب بروید و روی قالب آفلاین کلیک کنید تا قسمتی که مربوط به قالب آفلاین هست ظاهر شود سپس کد را به جای کد قالب قبلی بگذارید و قالب رو ثبت کنید حال به تنظیمات وبلاگ خود بروید و در قسمت آخر ((سایت آنلاین باشد)) را به ((سایت آفلاین باشد)) تغییر دهید.

کد امنیتی رفرش

خرید اشتراک ویژه

- برخی از پست های سایت ویژه هستند؛ برای مشاهده این نوع پست ها نیاز به ارتقاء حساب کاربری خود دارید.
- برای خرید اشتراک ویژه حتما در سایت عضو شوید؛ سپس در فرم خرید اشتراک ویژه نام کاربری خود را وارد کنید تا اشتراک ویژه برای شما اعمال شود.

خرید اشتراک ویژه